fredag 25 februari 2011

Skor - en flickas bästa vän?

Min pappa kom precis hem från Thailand och bland alla presenter alla fick, så fick jag och vår dotter dessa härliga godsaker av honom och hans sambo:










Sandaler till dottern. Tror ni att hon gjorde en bakåt flipp??

















De här också, hon blev så himla glad. Hon fick ett par till också, men ni fattar galoppen va?









Sen, mina vänner - fick jag också skor. Snygga skor!








Först fick jag dessa. Mums!














Sen fick jag de här. Seriöst allså, I L O V E them!















...en annan vinkel.








Jag har gått på Kungliga Operabaletten och kan gå i tåspetsskor. Och därför är jag ganska säker på att mästra höga klackar också.

Men de här... Ja, jag får väl öva - är allt jag kan säga.... och hoppas på att jag inte bryter benen av mig...

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar