söndag 13 februari 2011

Beroende av: L'oreal Youth Code ansiktskräm

Till alla er småbarnsmammor som precis som jag, inte heller har råd att köpa den riktiga favoritkrämen (läs Chanel, Kanebo eller Dior) varje månad längre, så har jag ett toppentips.

L'oreal Youth Code.




















Detta är en riktigt bra ansiktskräm!
Åh, vad det finns många skitkrämer på marknaden.
Oftast går ju dessvärre pris och kvalitet hand i hand när man pratar krämer av alla dess slag, och det tog mig lång tid och många felköp (fråga min man, han har fått varenda burk som jag öppnat och vägrat använda efter att bara ha prövat dem en gång) att hitta en bra och billig ansiktskräm som inte är till för fjortisar, men nu har jag äntligen gjort det.

L'oreal Youth Code dagkräm kostar 129 kr på CityGross och ICA i Sollentuna Centrum, men 179 kr på Kicks, för 50 ml.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar