torsdag 3 mars 2011

Beroende av: Kusmi Tea / té

Kolla vad jag köpte idag.
På RC.
De har min favorit-kakao från Valrhona och de har också Kusmi té både i caféet och för försäljning. Jag behövde både och idag.

Jag betalade 210 kronor för en stor burk. Och det är ändå betydligt mindre än vad det kostar i de små boutiqerna inne i stan, kan jag bara passa på att nämna. Den senaste stora burken Kusmi té jag köpte, kostade nästan 300 kronor...

Detta är en produkt som verkligen är tilltalande. Snygg (det är ju konst, for god's sake) på utsidan, god på insidan. Kvalitetsprodukt. De har ett stort sortiment. Finns i mååånga färger och smaker och olika té-sorter.
Rekommenderas starkt.
















...är det bara jag, eller blev bilden sned? Man skulle tro jag var packad! :)










Locket gör mig glad. Titta så fint.





Här är ett axplock på fler burkar och smaker. Sök "Kusmi tea" på http://www.google.com/ och titta på bilderna, så ser du hur läckra de är och hur många som finns.












Bild lånad från www.hemmahoskickan.blogg.se









Passa bara på att ge tebladen nog med utrymme att expandera i té-silen, så fyll inte hela silen och stäng ordentligt innan du sänker ner den i en kopp rykande hett vatten.
Yummy både för kropp och själ.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar