måndag 15 augusti 2011

Världens bästa idé - roligt sätt att avslöja om man får en pojke eller flicka.











Bild lånad från www.creamandflutter.com



Ååååååååh!!! Har ni sett något så gulligt och finurligt i hela era liv??
En mörk delikat cupcake täckt med glansig choklad-ganache med ett enkelt frågetecken i kristyr.
När man sätter tänderna i den mjuka och saftiga läckerbiten så avslöjas hemligheten...
Den är nämligen fylld med frosting färgad antingen blå (pojke) eller rosa (flicka).
Oh, my god.
Fantabulous!!!
Tänk att samla familjen och släkten och bjuda på cupcakes som ruvar på en hemlighet av denna kalliber!

Partyfixaren i mig gör saltomortal efter saltomortal. Det är nästan så att jag önskar att jag var gravid nu på en gång, så att jag skulle kunna göra detta...
Eller nej, inte riktigt, hehehehe *nervöst skratt*.
:)
Men jag vill göra dem. Cupcakesen alltså. 
Jag måste haffa tag i en gravid väninna som ännu inte avslöjat det. Men risken för att jag finner en sådan är kanske minimal. Alla pratar ju brevid mun här hemma. Mig inklusive, när det då var dags. 
Damn!

I USA har man ju en fantastisk tradition att suga på karamellen och sedan avslöja könet på babyn under roliga och rörande former. Det borde vi ha! Så att jag kan göra så här coola cupcakes till alla jag känner!!












Bild lånad från www.creamandflutter.com




Tjejen som kom på detta heter Trisha och hon finns på http://www.creamandflutter.com/, och hon borde för detta få Galen i cupcakes alternativa nobelpris. Det delar jag ut för extraordinära och brilianta idéer som får mitt hjärta slå en massa extra slag.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar