måndag 22 augusti 2011

Cupcake ställning, enkelt.


















Jo...jag var bara tvungen att göra mina citroncupcakes igen.
De var så himla goda och enkla att göra! (se recept i tidigare inlägg)

Vi var på en väldigt trevlig kräftskiva i fredags, och blev ombedda att ta med oss lite tilltugg - kräftorna m.m. stod värdparet för (både turkiska och svenska, som vi åt med hjärtats lust, skall tilläggas) - och vi tog med oss en nylagad skaldjurspaj, en rosé-box och dessa nybakade cupcakes.

Eftersom jag inte har ett cupcake stand (ställning) men ändå ville få lite höjd på härligheten så tog jag ett av mina gulliga kakfat i silver istället, satte det på min stora skärbräda och satte mina cupcakes på plats.

Nu skall det ju tilläggas att om jag hade haft en stor rund bricka i silver, så hade det ju blivit sjukt mycket snyggare, men ja, ja, det funkade.

Man kan ju stapla sina tårtfat också, köpa färdiga ställningar och man kan bygga sina tårt- och cupcakes-ställningar själv också.
Jag har precis hört ett rykte om att de skall ha något trevligt cupcake stand på Åhléns för en okej peng, så det måste ju utredas snarast.
Mot Åhléns, alltså!

:) // Ann 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar