måndag 3 januari 2011

Vill ha!

Ni som läser min blogg kommer att följa min kamp för att kunna köpa en egen köksmaskin.
Drömmer om KitchenAid - den stora bottenmatade saken i Pro-serien. Använder nu vanlig elvisp och det blir ganska jobbigt när man bakar stora kvantiteter. Armen och vispen är helt körda efter en batch med både muffins och frosting, och ev fyllning... Så, om någon känner någon, som känner någon... som har ett bra pris på KitchenAid? Hojta!

Min drömapparat - alla kategorier:















Bild lånad från: www.relocationelectronics.com


Alltså, bara så att ingen missförstår. Jag vill väldigt gärna också ha en vanlig toppmatad KitchenAid Artisan, men jag tänkte att när man ändå är igång, varför inte slå på den stora trumman??

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar