torsdag 6 januari 2011

Frosting-shots?!

HAHAHAHAHAHA, nu skall ni få höra. Det finns de cupcakeställen som har börjat sälja sin frosting i shot-form. What?!?! På Babycakes och Sprinkles i USA, finns en sido-meny där man som på Sprinkles tex. säljer frosting-shots för 75 cents.
Frosting-shots = en form fylld med bara frosting...
Alltså, jag kan vara världens största frosting junkie, men att faktiskt kunna köpa en hel form med bara frosting TILL en redan frostad cupcake, känns lite overkligt. Men roligt. Och gott. Hmmmm, jag måste nog erkänna att om jag hittade rätt ställe, med riktigt god frosting, så skulle jag helt klart kunna beställa en sådan... Jodå... det skulle jag nog... bara 75 cents?
Done!



















Bild lånad från http://www.cupecakestakethecake.blogspot.com/


















Bild lånad från cupcakestakethecake.blogspot.com

Att man kan få dem i olika storlekar också, känns ganska surrealistiskt. Ovan ser du small, medium & large. ...herregud, de är galna.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar