måndag 23 maj 2011

Några av mina cupcakes, för er som inte sett dem.

Hmmm.... Det var alldeles för länge sedan jag bakade cuppisar!

Så här kommer ett litet axplock av Geniets tidigare blogg-publicerade cupcake-verk:









































Åh, jag bara måste baka cupcakes oftare än jag gjort de två senaste månaderna. Det är ju så roligt! Och gott.

-Ah, nu vet jag. Det är nog för att jag har bakat till väldigt många (sett till antal) den senaste tiden, och cupcakes är faktiskt ganska svårt att förvara och transportera åt många, utan proffessionella redskap (som jag inte köpt ännu).
  Och då är det ju betydligt enklare att baka tårtor, bullar eller kakor.

Fast... vi skall ju på klass-picknick nu i veckan, och då kan jag ju baka små minicupcakes att ta med. De ryms ju i en långpanna.
Det var länge sedan, så det blir nog roligt.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar