onsdag 25 maj 2011

Cake toppers som ser ut som du, dina barn eller den du väljer.

Helloj mina cupcake vänner!
Är ni på jakt efter roliga och personliga dekorationer för era tårtor eller cupcakes?

Look no further, för här har ni några personliga tårt-toppers (eller tårtfigurer som det kanske heter på ren svenska) finns att beställa i form av "Familiar Faces".
En otroligt rolig idé egentligen. Att bli en liten tårtfigur.














Bilder lånade från www.squires-shop.com
























Man skickar in en bild (taget både framifrån och från sidan) på den man vill skall bli en liten figur.

Kan ni tänka er hur über-coolt Sonen hade tyckt att det var, att se sig själv på tårtani form av ett fotbollsproffs?? Eller Dottern? Eller brudparet som gifter sig?
Fantastiskt.

När vi var små så fanns det minsann bara kottar och tändstickor att dekorera tårtan med...
Hahaha, nä då - men det är inte långt ifrån sanningen. Jag är så förstörd av 70-talets inlagda mandarinklyftor att jag fortfarande använder dem på våra tårtor hemma.

Figurerna är inte ätbara, så man kan spara dem. Extra plus för det.

Ett extra minus är dock priset på den figuren som jag visade ovan.
Squires Kitchen skall ha över 70 pund och uppåt för sina figurer och ni kan handla dem på http://www.squires-shop.com/ .

Hmmm, det är nästan 800 kronor + frakt (de stora kostar mycket mer!) och det, mina vänner, är i mesta laget för små figurer tycker jag.
Oavsett hur länge man kan behålla dem.


:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar