tisdag 3 maj 2011

Cupcake wrappers för bröllop, dop, fester och kalas.

Har ni sett vilka underbara cupcake wrappers det finns nu för tiden? Det är en bra idé om man vill göra sina festliga cupcakes extra fina.

Hmm, jag har inte hittat något bra ord på svenska... omslag? Näe. Wrappers funkar än så länge...

Här är några av mina favoriter.






"Magnolia" i en härlig "teal"-färg. Och teal blir blå/grön på svenska.

Alla bilder är lånade från www.paperorchidstationary.com








"Princess" är ju hur söt som helst!









"Butterfly" ...detta borde ju vara en bröllopsfavorit, eller hur?









"White picket fence". Tänk er den med en stor vit prästkrage ovanpå.








"Raindeer" är söt att ha på julen.
 Tänk att modellera en liten tomtesläde i sockerpasta eller marsipan och sätta överst?









"Spider web" Hehehe, jag avskyr spindlar men älskar denna wrapper.










"Ghost". Buuuuu! Hur gulligt som helst. Jag gillar verkligen Halloween!









"Scull". Till den lilla piraten.








"Monogram" för en personlig tillställning.









"Seashells" ...åh, den skulle jag haft på mitt karibiska party...!!





Det fina i kråksången är att man får så himla fin effekt om man också dekorerar frostingen med sockerblommor, strössel m.m.

Wrappers skall man inte baka i. De är bara menat att ha som dekoration och de levereras platta. Man böjer dem runt den färdiga cupcaken och fäster ihop dem på baksidan (hahaha... fattar ni? ...bak-sidan, hahahaha)

Dålig humor åsido, alla dessa cupcake wrappers kan man köpa på www.paperorchidstationary.com.

Paper Orchid säljer dem också på www.amazon.com där de ofta finns under "cupcake wrappers".

Mini wrappers kostar 12.5 dollar för 25 stycken.
Vanliga wrappers kostar 25 dollar för 25 stycken.
Stora wrappers kostar 30 dollar för 25 stycken.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar