fredag 18 november 2011

Jag tar bort inlägget om fugly cupcakes!

Hej Andrea,

Tack för dina kommentarer om mitt inlägg "fugly cupcakes".
Point taken 100%!

Jag tycker att du har helt rätt.
Det är varken schysst eller speciellt trevligt att dissa andras cupcakes så som jag gjorde. Så jag tar bort det inlägget.
:)


Jag är heller inget proffs, så jag förstår vad du menar. Hade inte varit så jäkla kul om någon sa detsamma om mina...

Jag tänkte mer på att visa konstrasterna mellan snygga och ...mindre snygga cupcakes. Man ser så stora skillnader när man surfar runt bland bilder och bloggar ofta och mycket. 
Och jag tänkte också att komma med små tips om hur man hade kunnat få det bättre. Men jag ser att det inte var lyckat, det där inlägget.
Och när jag tänkte efter, så var det inte något jag känner att jag varken borde eller kan stå för.
Att få folk att känna sig glada i och för sina cupcakes är ju liksom grejen.
Inte att dissa folks bakning.

PS. Jag är säker på att du egentligen är mycket duktigare än du tror. Hoppas att jag kan trösta dig med att lägga in en bild på en av mina tidiga cupcakes som botgöring...? Det smärtar, kan jag säga...
:)




Jag bakade en minimuffins, så jag tänkte att då tar jag en mindre tyll (ni förstår tankegången va?) 
Men ack så fel det var.
Man skall ha stora tyllar när man spritsar frosting. Ju större desto bättre.
1M Wilton passar alldeles utmärkt till minimuffins också. 
:)








Man lär sig ju mer man håller på.
Ha en fin helg och tack än en gång Andrea!

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar