torsdag 24 november 2011

Cake Pops - vattenmeloner på pinne!







Bild lånad från www.nataliescakepops.blogspot.com








Jag vet att det snart är jul (även fast det gröna gräset utanför huset säger något annat...) och att jag förmodligen borde visa er något mer stämningsfullt. Men det hjälps inte.
När jag såg dessa cake pops som föreställer vattenmeloner så blev jag golvad - direkt!

Hur brilliant är inte detta?
Natalie på Natalies Cake Pops har en blogg här på blogspot (http://www.nataliescakepops.blogspot.com/) .
Hon är verkligen supertrevlig, i tillägg till att hon är väldigt duktig på att göra cake pops.

Hon berättade för mig att vattenmelon-cakepops'en faktiskt smakar jordgubbar då hon använde sig av en jordgubbskak-mix för att få den rätta ljusrosa färgen.
Hon har dubbeldoppat klubban för att få den vita kanten innanför det gröna skalet, och som kärnor har hon använt sig av små droppar/knappar av mörk choklad.

Mycket enkelt och mycket effektfullt!
De ser så himla goda ut, eller hur?











Bild lånad från www.nataliescakepops.blogspot.com








För sina härliga och unika melon-cake pops måste jag ge henne Geniets alternativa Nobelpris. Väl förtjänat!  

Hmm...märker att jag dras mer och mer åt cake pop-hållet... jag som vanligtvis är så trogen...? Äh, kanske det bara är en *fling*?

Natalie - you rock! And so does your watermelon-pops!
I L O V E them!

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar