fredag 20 januari 2012

Kusmi té - dyrt men gott, i snygg förpackning.














Bild lånad från www.bluebox.se 






Det här är choklad-té från Kusmi.
Första gången jag smakade det, så tyckte jag inte att det var något speciellt, men andra gången blev jag hooked. Riktigt hooked.

Ni måste bara se vad jag har sett!
Kusmi har pås-té!
Who knew?






Bild lånad från www.bluebox.se





Den här förpackningen kostar 399 kronor finns på Bluebox.se, som har massor med olika Kusmi-téer, till hyfsat bra priser.

Jag hittade också den här URGULLIGA presentförpackningen med 15 smaksprover á 25 g styck - i plåtburkar. Kusmi är kända för sina snygga och vackra plåtburkar.













Bild lånad från www.bluebox.se







Den här lådan kostar 895 kronor plus frakt. Den är så läcker att varenda cell i mig skriker "vill ha - vill ha - vill ha"!!

Har man inte råd eller lust att köpa de extravaganta samlingslådorna ovan, så finns ju också de vanliga förpackningarna med lösviktsté.














Bild lånad från www.bluebox.se






Den här stora burken (som finns i oändligt många smaker) kostar 279 kronor plus frakt.

Och de här pyttesmå burkarna (också många olika smaker) som man kan köpa en och en, kostar 49 kronor plus frakt.













Bild lånad från www.bluebox.se







Bluebox har ett väldigt bra sortiment på Kusmi.
Det var en rolig överraskning.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar