fredag 15 april 2011

FREDAG!!!!

Halloj alla härliga människor ute i vårsolen!!

Tack GODE GUD för att det är fredag.
Ikväll blir det ett gott glas vin till maten ...och kanske ett i soffan också.
Kanske trippar jag över till en av mina goda vänner som bor här på samma gata och övertalar henne att komma och ta ett glas vin med mig också...

Skål på förhand!





















Nu skall jag gå ner till Sigtuna Stad och handla lite gottgott inför helgen. Sen skall jag ringa Ewa och handla jätteräkor av henne. 6 kg. De kommer väl till pass i det här huset!
:)

Jo, jag har en massa roliga inlägg som jag inte hunnit skriva färdigt än - de kommer tills på måndag, jag lovar. Det kommer att handla lite om makroner (macaroons, macarons), cupcakes, cake wrecks, fyndiga lagringslösningar och en och annan hudvårdsprodukt - Dermalogica, med mycket mer.

Ikväll blir det laxröra på toast för mig och Mannen, efter att barnen gått och lagt sig.







Vill ni  ha receptet? Titta igenom "Recept" i menyn "Sorterade inlägg", det ligger där.
:)











Vi tänkte inviga grillen och grilla korv till barnen i kvällssolen och sitta ute om vädret håller i sig.

Ha en fantastisk helg allihopa! Kom tillbaka på måndag så skall jag ha en hel del nya och roliga inlägg.

:) // Ann

1 kommentar:

  1. Hehehehehe du glömde ringa om räkorna va? Ha en fin helg! //Ewa

    SvaraRadera