fredag 23 mars 2012

Våren är här!





















Visst ger påskliljor en härlig känsla av vår? 

Så pass att jag var tvungen att införskaffa ett par minivarianter för att främja vårkänslan jag hade i kroppen för några dagar sedan. 
Tulpaner har ju också samma effekt, men jag stod närmare påskliljorna i affären...

Oh, jag måste berätta att jag såg krokusar, tussilago, videung och snödroppar ute i naturen idag. 

I rabatten framför vårt hus blommar också ett gäng knallgula krokusar som vi planterade för två år sedan, och de små gulknopparna ger en sån härlig känsla i magen varje gång jag går förbi.

Jag önskar er en fin helg med mycket sol och många härliga stunder.
Ta hand om er så ses vi nästa vecka.

:) // Ann

1 kommentar:

  1. Your blog is a treasure trove of valuable insights. Thank you! Also check the max payne 4

    SvaraRadera