torsdag 9 juni 2011

Ballonger - som gående djur!!

Halloj!
Jo, som ni som följer bloggen vet, så håller jag på att fixa och planera inför Dotterns födelsedagskalas nu i helgen, så jag scrollar igenom nätet lite då och då för att hitta roliga ideér och saker.
Gissa om jag höll på att fnittra ihjäl mig, när jag såg detta!











Alla bilder lånade från www.ballonger.nu







Hehehehe! 
Det är vandrande (om man drar i dem lite försiktigt?) och stående ballonger som ser ut som djur. 
Och kolla, det finns många fler, katt, fler hundraser, sköldpadda, anka, ko m.m. 
Här är några exempel.























Aaaaww! Hur gulligt som helst. De kostar från 58 - 95 kronor och dyrast är denna dinosaur-ballong:






















Alltså, jag vill inte vara ofin, *host host* men en av dessa gående-djur-ballonger är en höna.
Jag svär på att det är en höna.

Titta själva:
http://webshop.ballonger.nu/sv/article/1151/walking_cock

De har döpt det stackars oskyldiga fågelskrället till "walking cock"!!!!!

HAHAHAHAHAHAHA!!
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAA!

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar