måndag 12 november 2012

Star Wars cupcakes - Darth Vader, Storm Trooper & Death Star.






















 Min systerson fyllde nyligen år och då gjorde jag Star Wars cupcakes åt honom.
Jag dekorerade dem med cupcake-ringar föreställande Darth Vader och Storm Trooper.
Precis som tidigare printade jag en bild och denna gång satte jag ihop (helt själv) Dödsstjärnan med Darth Vaders stridsskepp (kommer absolut inte ihop namnet på den däringa farkosten!!) och gjorde min egen cupcake-pick.


 
Så här såg ringarna och cupcake dekorationerna ut innan jag satte dem på plats
 
 
Och så här blev de! Jag tog samma recept som när jag gjorde Halloween-cupcakes. Ni skulle inte troooo vilket härligt recept jag har hittat, på just vaniljmuffins. Godimodis, som min farmor skulle säga. Jag lägger ut ett recept snart.


 
:) // Ann

3 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar blogg du har, blir nog cupcakes i helgen hos oss :-)
    Hej Helena i SMåland

    SvaraRadera
  2. Thank you for the knowledge you impart in your posts. Also check the devil may cry 6

    SvaraRadera
  3. Thanks for sharing this article , this is very informative for me , also Check for the baldurs gate-3 crossplay

    SvaraRadera