måndag 12 november 2012

Halloween cupcakes - 2.















 
Det här är de Halloweencupcakes som jag bakade till Sonens klass.
Woooah! De blev asbra, if I may say so myself.
Jag tog en zombie-hand och en gravsten och gjorde egna cupcake-picks genom att limma fast tandpetare på baksidan, och själva "grav-jorden" gjorde jag genom att doppa den färdigfrostade cupcaken i riven choklad.
 
 


 
 


 
Dottern blev superimponerad av den gröna zombie-handen som brorsan skulle få, men hon blev nöjd när jag sa att hon kanske kunde få likadana att ta med till sin klass inför nästa års Halloween.
Jag förklarade att en del barn i hennes klass fortfarande är så små, att de kanske skulle bli rädda för en zombie-hand.
Det köpte hon med hull och hår.
Puh! 
 
:) // Ann

2 kommentarer:

  1. Very Informative article that i ever read on it , thanks for sharing it , also check For Glide in zenith vr

    SvaraRadera